All alone

Sitter hemma med Zina nu. Laddar inför en riktigt slapp tv-kväll för mig själv med massa gotta. Ska bli helt underbart! Ska inleda med en gooood middag bestående av varmrökt makrill, potatis och romsås. Mm, mm, mm! Första lediga helgen sen jag började med skiftschemat, galet skönt (vi jobbar två helger på rad och är ledig tre).

Johan är i Gävle, om det är någon som undrar. Han var ju tvungen att ta ut mer semester, även fast han inte ville.
Blir mycket norrland framöver, nästan för mycket. Inte så att vi inte vill vara där, men det är SÅ långt att åka.

På jobbet är det lugnt. För lugnt. Har inte haft ett enda larm senaste tre passen. *suck* Men det smäller nog till snart. Blev inget larm förra gången jag skrev heller. Förresten, är ni medvetna om att jag redan har jobbat en månad i Nkpg?? Tiden går fort när man har roligt..

Här är snöigt och slaskigt. Har gått promenad i allt det blöta, sladdat loss med bilen för att lära mig den lite bättre och tvättat. Roligare än så blir det inte.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tänk va mysigt om vi skulle kunna få till en sån slapparkväll tillsammans du å jag! En skön löptur, sen va onyttiga i soffan!

2008-12-15 @ 20:17:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0