Klok?

Jag trodde att jag skulle bli klokare efter den här dagen, men det kan jag inte direkt påstå att jag är. Det är tydligen en lång väg för att nå det här jobbet, men första steget har jag iallafall tagit.

Tror ändå att det kommer bli lite förändringar nu. Lägenheten i Mjölby ryker nog till sista november, så får vi ta resten som det kommer. Ingen av oss orkar med den här pendlingen och ingen av oss vill ta risken när det blir vinterväglag. Huruvida vi särar på oss eller inte återstår att se, men jag har ju mina planer i princip klara. Ni får veta mer när jag vet mer. =)

Annars är semestern snart slut. Ska till Söderköping och käka glass med några från klassen imorrn. Ska bli jättekul att höra hur det går för dem. Men synd att inte fler kan komma. Sen är det bara att förbereda inför söndag då jag ska tillbaka till jobbet. Känns inte så jättekul faktiskt, hade behövt en vecka semester till tror jag.

Annars? Vet inte om det finns så mycket mer att säga. Jag mår bättre nu. Vet inte om det helt enkelt var mer sömn jag behövde, men nu känner jag att allt löser sig. Det finns massor av möjligheter, allt blir bra till slut och jag kan klara nästan vad jag än bestämmer mig för! Kanske inte helt sant, men det känns så nu och det är en sjukt skön känsla så den tänker jag hänga kvar vid.

Det enda som saknas nu är vänner och nära och kära. Kom hit!!

Kommentarer
Postat av: karin

jag blir så nyfiken på vad du ska göra! Du låter uppspelt iallafall, så jag hoppas det går bra!

Själv har jag fått förlängt, med ett par månader till att börja med. Men det känns ju som att varje månad man är kvar förbättrar chanserna till mer förlängning! Ha d bäst å hälsa Johan!

2008-08-25 @ 17:05:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0