Bra dag

Jepp. En bra dag har det varit idag. Faktiskt.

Har fått lite nyttigt gjort: städat, rensat ur väskorna från resan, diskat, klippt klorna på vovven och så. Utöver det har jag också hunnit med att baka, handla och ta mig en simtur. Det var så himla skönt, småregnade lite ute vilket gjorde att jag hade hela femtiometersbassängen bara för mig själv! Hade nästan simmat min första kilometer när några grabbar sprang bort till hopptornet och därmed inspirerade mig. Har ju aldrig hoppat från femman, och tycker faktiskt inte ens om att hoppa från trean. Men jag kände att today is the day. Kanske för att jag inte kände nån som var där. Grabbarna gick iallafall så jag har inget bevis, men jag hoppade minsann. Tvekade inte en sekund. Och nu i efterhand känns det bara så löjligt.. Men men, alla har vi våra hjärnspöken.

Regnet öser ner så resten av kvällen ska spenderas framför en film med en mysig vovve bredvid mig. Och kanske en söt pojke i luren om nu Johan nånsin får tid att ringa.

Vad pysslar ni med då?

Kommentarer
Postat av: Erik

Alltså... Inga bilder från semestern? Inga vittnen till 5-metershoppet? Njae, om jag inte visste bättre så skulle jag nästan tro att du hittar på. :P



Jag pysslar med att vara på jobbet, som vanligt. Längtar lite efter att återvända till skolan, bara en veckas "sommarlov" kvar nu.



Må bra och sköt om dig. Och Zina. Mycket.



Kram

2008-08-21 @ 21:35:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0